2018 m. balandžio 17 d., antradienis


Portlaoise - tikrų tikriausia lietuviška diena


Kovo 28 d. Laois grafystėje, Portlaoise mieste, Lietuvių bendruomenės iniciatyva buvo surengta tikra Lietuvos diena.



Miesto bibliotekoje – lietuviškų knygų lentynėlės atidarymas




Pagrindinėje miesto bibliotekoje vyko pirmasis renginys – lietuviškų knygų lentynos atidarymas, į kurį atvyko Lietuvos Respublikos ambasadorius Airijoje Egidijus Meilūnas, ambasadoriaus patarėja Virginija Umbrasiene, Laois grafystės meras, Tarybos pirmininkas Padraic Fleming, grafystės bibliotekų vadovai Donal Brennan ir Bernie Foran. 


Prie šventės organizavimo prisidėjo Portlaoise bibliotekų personalas Suzanne Carroll, Vera Quin, Margaret Carroll ir Lietuvių bendruomenės nariai, vadovaujami bendruomenės „Mes iš Laois“ pirmininkės Rūtos Mačiulienės, kuriai, beje, ir kilo idėja atidaryti lietuviškų knygų lentyną miesto bibliotekoje.


Atidarydamas renginį Laois grafystės Tarybos pirmininkas Padraig Fleming džiaugėsi bendradarbiavimu su Lietuvių bendruomene, kuris praturtina miesto ir grafystės kultūrinį gyvenimą. 

„Biblioteka yra labai simbolinė vieta, kur susitinka žmonės ir kultūros, tad šiandien džiugu, kad mūsų bibliotekoje jau yra ir Lietuvos kampelis“ – sakė Padraig Fleming. Lietuvos ambasadorius Egidijus Meilūnas sakė, kad yra labai svarbu puoselėti gerus ryšius tarp vietos valdžios ir tautinių bendruomenių, nes taip nutiesiami tiltai tarp tautų ir valstybių.





Ambasadorius taip pat pakvietė Laois grafystę ir Portlaoise miestą pradėti aktyvesnį bendradarbiavimą su Lietuvos miestais.  



Lietuviškoje lentynoje – daugiau kaip 60 grožinės literatūros knygų lietuvių kalba, kurias bibliotekai dovanojo ambasada ir Lietuvių bendruomenė. 


Bibliotekai taip pat įteiktos knygos anglų kalba apie Lietuvą, kad miesto gyventojai galėtų arčiau susipažinti su mūsų šalimi.

Lietuvių ir airių draugystės vakaras



Po oficialaus atidarymo ir iškilmingai nukirptos juostos, vietos lietuviams, kartu su Laois grafystės Partnership padalinio vadovu Peter O’Neill, Partnership Ireland CEO Ann Goodwin bei atvykusiems garbingiems svečiams buvo surengtas draugystės vakaras. 





Svečius linksmino šokių kolektyvo “Raskila” pasirodymas, Maironio bei Bernardo Brazdžionio vaikų skaitomi eilerasčiai. Taip pat pasirode “Šviesos” baleto šokių kolektyvas “Dancing Ballet School” iš Killenardo, buvo galima pasigrožėti trenerio Tomo Klenaičio ir Ugnės Kick Boxing parodomaja programa.




Kultūros vakare gausiai dalyvavo ir lietuviai, ir airiai. Dėl labai šiltos vakaro atmosferos jį buvo galima pavadinti ne tik Lietuvos pristatymo, bet ir lietuvių ir airių draugystės vakaru. Svečius žavėjo jaunosios baleto šokėjos, kurias moko baleto meistrė iš Lietuvos, kikbokso klubo nariai, airiškų šokių šokėjos. 






Vakaro metu taip pat buvo paskelbta puiki žinia apie lituanistinės mokyklos Portaloise mieste steigimą. Ambasadorius Egidijus Meilūnas bendruomenės pirmininkei Rūtai Mačiulienei įteikė dovaną būsimai mokyklai, kuri pradės veikti rugsėjį. 


„Laois Partnership“ pirmininkas Peter O‘Neill padėkojo lietuvių bendruomenei už aktyvumą pristatant Lietuvą ir bendradarbiaujant su vietos bendruomene.

Bendruomenes nariai stengiasi kuo aktyviau dalyvauti visuomeniniame Laois grafystes gyvenime, būti kuo labiau matomi ir girdimi. Dar visai neseniai, nepabūgę iš Sibiro atėjusios audros ir sniego, bendruomenės nariai dalyvavo kasmet rengiamame Šv. Patriko dienos parade, kuris vyko kovo 17 dieną ir kuriame išdidžiai nešė Lietuvos trispalves.

Šiuo metu, glaudžiai bendradarbiaujant su LR Ambasada Airijoje ir Portlaoise miesto savivaldybe, bendruomenės narių noro ir užsispyrimo dėka yra kuriami ilgalaikiai projektai, kurie ateityje padės lengviau intergruotis tiek atvykusiems, tiek čia gyvenantiems lietuviams ir jų šeimoms į grafystės ir miesto bendruomenės gyvenimą, tuo pačiu stiprins bendruomenę ir skatins nepamiršti savo šaknų, saugoti ir didžiuotis savo kilme. 



“Mes is Laois” kviečia visus, norinčius kurti, augti ir auginti mažesnius, jungtis ir prisidėti prie lietuvybės puoselėjimo.

                                                                       Vytautas Baniūnas



13 komentarų:

  1. Su vyru dabar esame vedę maždaug 7 metus. Mes laimingai vedėme su dviem vaikais, berniuku ir mergaite. Prieš 3 mėnesius pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras ką nors mato. Jis pradėjo grįžti namo vėlai iš darbo, vargu ar daugiau rūpinasi manimi ar vaikais. Kartais jis išeina ir net negrįžta namo maždaug 2-3 dienas. Aš padariau viską, ką galėjau, kad ištaisyčiau šią problemą, bet visa tai be reikalo. Aš labai jaudinausi ir man reikėjo pagalbos. Vieną dieną naršydamas internete, aptikau svetainę, kurioje buvo siūloma, kad daktaras Didysis gali padėti išspręsti santuokos problemas, atkurti nutrūkusius santykius ir panašiai. Taigi, jaučiau, kad turėčiau jam pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis padarė man rašybą. Po dviejų dienų mano vyras priėjo prie manęs ir atsiprašė už padarytas klaidas ir pažada niekada daugiau to nedaryti. Nuo tada viskas grįžo į normalią būseną. Aš ir mano šeima vėl gyvename kartu laimingai. Jei jums reikia rašybos keitiklio, galinčio ištarti rašybą, kuri iš tikrųjų veikia, siūlau susisiekti su juo. Jis tavęs nenuvils. Tai yra jo el. Paštas:

    infinitylovespell@gmail.com arba infinitylovespell@yahoo.com

    „WhatsApp“ +2348118829899

    svetainė http://infinitylovespell.website2.me/

    Dienoraštis http://infinitylovespell1.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš sugebėjau su savo vyru pasitelkti rašybos gydytoją dr. Ajayi, kai sužinojau, kad jį žavi kita moteris, aš buvau labai laiminga, kad susisiekiau su rašybos atstovu, nes jis yra priežastis, dėl kurios galėjau laimėti savo vyrą. ir dabar gyvename ramybėje. Kreipkitės į dr. Ajayi už visą jūsų rašybos darbą, jis padėjo man susigrąžinti savo vyrą. Manau, kad jis padės jums tai, kas jus vargina. Paštas: drajayi1990@gmail.com arba „whatsapp“: +2347084887094.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip aš sugebėjau atsiskaityti su savo vyru padedant dr. Ajayi rašytojui, aš esu 47 metų su trim vaikais, vieną rytą maždaug prieš 8 mėnesius mano vyras tiesiog pabudo iš lovos, o kitas pasakė, kad turėtume išsiskirti, kad jam nebeįdomi mūsų santuoka, šie žodžiai mane subalansavo ir aš beveik nualpiau, pamelavau pas jį ir paklausiau, kas nutiko, bet jis atsisakė nieko pasakyti, tą patį mėnesį jis paliko namus ir paliko mane ramybėje su vaikais ir būti nuoširdžiam man nebuvo lengva, net liepė jo seseriai padėti man maldauti, kad atleisčiau, jei nesąmoningai klydau ir visi malonumai patenka į kurčią ausį. Aš ieškojau pagalbos iš kitos platformos, bet viskas nepavyko, kol perskaičiau straipsnį apie dvasingą vyrą - rašytoją, vadinamą dr. Ajayi, aš jam paaiškinau savo problemą ir jis liepė man pateikti šiek tiek informacijos, kurią aš jam daviau, jis man papasakojo vyrui nėra tinkamo proto, kad juo manipuliuoja kita moteris, todėl jis ir siekia skyrybų, tačiau jis man liepė nesijaudinti, kad po trijų dienų visi mano rūpesčiai pasibaigs ir mane labiausiai nustebins rašybą ištarė didysis dr. Ajayi, mano vyras paskambino, kad jis grįžta namo ir net paklausė manęs, kiek laiko jis buvo išvykęs iš namų, aš tikrai laiminga, kad mano santuoką išgelbėjo didysis rašytojas, vadinamas dr. Ajayi, skyrybos niekada neįvyksta, aš gavau paaukštinimą darbo vietoje, viskas mano gyvenime pasisuka į gera ir puikus rašytojas dr. Ajayi turi būti už visa tai ačiū. Jei susiduriate su santuokos problemomis, jei ieškote gimdos vaisių, jei norite susigrąžinti buvusį meilužį, jei norite laimingų loterijų numerių, jei jums reikia apsaugos burtų, rašybos dėl turtų ir pan. Jūs galite laisvai susisiekti su dr. Ajayi dėl bet kokio rašybos darbo ir jums tai bus amžinai malonu, nes bus patenkinti visi jūsų širdies troškimai. Su juo galite susisiekti el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“ +2347084887094.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš čia, kad paliudyčiau apie puikų ir galingą burtų ratuką, pavadintą dr. Ilekhojie. Aš buvau toks sumišęs ir nuniokotas, kai mylimoji paliko mane dėl kitos merginos. Man jo labai reikėjo grįžti, nes aš jį labai mylėjau. Taigi kreipiausi pagalbos į šį puikų burtų ratuką. Jis padėjo man užmegzti grįžtamąjį meilės burtą ir tik per 48 valandas mano vaikinas grįžo pas mane verkdamas ir maldaudamas mano atleidimo. Daktaras Ilekhojie paleido jį žinoti, kaip aš jį myliu ir noriu. Jis taip pat atvėrė akis, norėdamas įsivaizduoti, kiek meilės mes turime kartu. Dabar, kai rašau šį liudijimą, esu pati laimingiausia moteris žemėje. Noriu rekomenduoti šį puikų burtų ratuką visiems, kuriems tikrai reikia skubaus meilės išsiskyrimo sprendimo. Siųskite jam el. Laišką šiuo adresu: gethelp05@gmail.com, taip pat galite Whatsapp jį nurodyti savo telefono numeriu +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  5. My ex-husband and I had always managed to stay friendly after our divorce in February 2017. But I always wanted to get back together with him, All it took was a visit to this spell casters website last December, because my dream was to start a new year with my husband, and live happily with him.. This spell caster requested a specific love spell for me and my husband, and I accepted it. And this powerful spell caster began to work his magic. And 48 hours after this spell caster worked for me, my husband called me back for us to be together again, and he was remorseful for all his wrong deeds. My spell is working because guess what: My “husband” is back and we are making preparations on how to go to court and withdraw our divorce papers ASAP. This is nothing short of a miracle. Thank you Dr Emu for your powerful spells. Words are not enough. here is his Email: emutemple@gmail.com or call/text him on his WhatsApp +2347012841542

    He is also able to cast spell like 1: Lottery 2: Conceive 3: Breakup 4: Divorce 5: Cure for all kinds of diseases and viruses.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tai tikrai puiki žinia ir patariu visiems, kuriems reikia tikros paskolos, kreiptis per šiuos el. Pašto adresus (christywalton355@gmail.com) whatsapp: +12522852093, dabar džiaugiuosi, kad gavau prašomą paskolą

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš taip didžiuojuosi ir džiaugiuosi būdama čia, norėdama pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad dabar mano vyras grįžta namo, meldžiantis už visus savo neteisingus veiksmus, sakydamas, koks tuščias jis jautėsi visą laiką būdamas išvykęs. , jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, kurios įvyko maždaug po 5 mėnesių, kas tai pamanys. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai susisiekiau su daktaru Egwali, dėl kurio man buvo kreiptasi pagalbos. Aš esu laimingiausia moteris visame pasaulyje šiandien, sakyčiau: „tai, kad mano vyras vėl reiškia viską man ir mūsų kūdikiams. Tai yra tikras stebuklas man ir mūsų šeimai, teikiantis amžiną malonumą ir linksmybes. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kiek išreikšti savo gilų dėkingumą ir dėkingumą jums, Dr.Egwali. Aš primygtinai rekomenduosiu jį, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
    Siųskite jam el. Laišką šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  8. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. Tai buvo puikus garbės susitikimas, kai dr. Egwali išgydė ir padėjo atkurti mano iširusias santuokas, kurios žlugimo riba buvo vien dėl to, kad po daugelio metų buvimo kartu nesugebėjau susilaukti vaiko, aš taip pat jaučiausi blogai, nes tada vieną dieną jis nusprendė eiti savo keliu, kuris iš tikrųjų mane sužlugdė, o tai labai nepanašus į jį. Aš susisiekiau su dr. Egwali burtų namais dėl visko, kas dabar pasikeitė, nes mes vėl kartu ir laukiamės pirmojo vaiko. Labai džiaugiuosi, kad susipažinau su jumis, pone. Jūsų taip pat nėra išimtis. Susisiekite su juo šiandien dėl visų jūsų vedybinių ir sveikatos problemų, ir jūs džiaugsitės, kad tai padarėte .. Tai yra jo detalės
    El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  10. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sveiki, vaikinai! Tai priklauso tik nuo šio nuostabaus burtų kolekcionieriaus, kuris yra vertas mėgdžiojimo, taip pat mano geriausia draugė Katherine .. Aš esu Donna Burkley. Aš gyvenu Kalifornijos San Francisko įlankoje, mano emocinis gyvenimas geriau pasikeitė nuo intervencijos „Egwali“, kurį pateikė mano brangus draugas tuo metu, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai. Patikėkite, aš netikėjau dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe būrėjų ir svetainių, kad visi sugrąžintum savo žavų, lengvai į akis žvelgiantį vyrą, neabejotinai turėdamas omenyje, kad turėjo būti patikima vieta , tada kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu, o po užtarimo su gydytoju poilsis buvo visiškai kitokia patirtis ir visiškai naujas meilės krepšys man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir gyvename gražiai, dabar galiu save vadinti tikru tikinčiu vaikinu, kuris kada nors galėtų įsivaizduoti, kad jis vis dar grįš, dar kartą ačiū jums. Dar daugiau malonės alkūnėms. Nesidrovėkite dėl to ir jūs išimtis..tai jo kontaktai. WhatsApp: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  12. Labas pasauli! Esu čia, kad paliudyčiau savo kuklią patirtį su Egwali Dr. gydant įvairius negalavimus. Aš suteikiau jai galimybę, štai šiandien esu paliudyti, kaip šis žavus ir patikimas žolininkas užbūrė ir aš radau ramybę. Mano buvęs vyras sakė, kad jis man pasakė, jog jis turėjo eiti savo keliu be apčiuopiamos priežasties, tik sužinojęs, kad miega su senu draugu iš koledžo, tai man sukėlė daug skausmo ir tada jis pateikė skyrybų prašymą. Jis dingo maždaug metus, aš jo labai pasiilgau ir bet kokiu būdu padarysiu viską, kad tik atkurčiau savo meilę, štai kaip turėjau susisiekti su juo su patikimu žmogumi ir bumu, visa kita buvo visiškai miela, ir taip aš jį atgavau į rankas, dabar mes gyvename laimingi, kaip sakė daktaras Egwali. Aš naudojuosi šiuo forumu norėdamas pasidalinti savo nuostabia istorija, o jūsų taip pat nėra išimtis, pabandykite ir lažinuosi, kad jums bus labai malonu, kad tai padarėte. Su juo galite bendrauti per bet kurią iš šių platformų. El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com / Whatsapp: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  13. Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir elgsitės, o tada kiekviena jūsų situacija pamažu keisis į gerąją pusę. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nenugalimos jėgos, nežinodamos, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti