Kodėl žmones šįmet piktino „Bus Éireann” teikiamos paslaugos?
Šįmet Airijos autobusų kompanija „Bus Éireann” gavo kaip
niekada daug keleivių skundų dėl kompanijos teikiamų viešojo transporto paslaugų.
“Pastarieji dveji metai buvo labai sunkūs „Bus Éireann”, -
sakė kompanijos atstovė Shane Ross. - Tai
yra pusiau valstybinė įmonė ir jos finansinė perspektyva yra “gana niūri.”
The Journal.ie, vadovaudamasis Teisės laisvai gauti
informaciją aktu (Freedom of Information Act), peržvelgė keleivių skundus, kuriuos
kompanija gavo 2016 metais.
Daugiausiai žmonės skundėsi dėl to, kad šios kompanijos
autobusai labai dažnai nesilaiko nustatyto grafiko ir vėluojasi, taip pat
autobusų vairuotojai paprastai nesustoja nurodytose stotelėse.
Viena moteris skundėsi dėl autobusų darbo Ballycummin vietovėje,
Limerick. Ji sakė, kad pagal tvarkaraštį autobusas turi kursuoti kas 15
minučių, tačiau dažnai jo tenka laukti apie 40 minučių. Dėl to jos vyras vieną
kartą, prisipirkęs šaldytos bakalėjos gaminių, buvo priverstas maistą išmesti,
nes jis visiškai atitirpo ir buvo netinkamas vartoti.
Kitas keleivis taip pat turėjo problemų dėl autobusų
teikiamos “realaus laiko” sistemos informacijos. Jis sakė, kad maršrutai neturi
“jokio ryšio su tikruoju atvykimo laiku”, todėl žmonės paprastai visur
vėluojasi, arba autobusai iš viso neatvyksta.
Kitas asmuo skundėsi, kad autobusas neužsuko į Dublino oro
uostą, nors turėjo tą padaryti ir dėl to jis praleido savo skrydį.
Dar vienas keleivis savo skunde rašė, kad prieš stoteles
autobuso greitis tariamai sulėtėja, todėl žmonės yra ramūs, kad autobusas
ruošiasi sustoti, bet ištikrųjų taip nėra.
Studentas iš Cork universiteto (University College Cork - UCC) siūlė padididinti
investicijas „Bus Éireann”, kad kompanija galėtų normaliai aptarnauti vietinius
gyventojus ir turistus, atvykstančius į Cork.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą