2015 m. sausio 6 d., antradienis

,,...MES NULIPDĖM SNIEGO SENĮ...,,

Vėsų ir lietingą gruodžio sekmadienį mokiniai, jų tėveliai ir mokytojos rinkosi į Tralee Lituanistinės mokyklos  ,,Pelėdžiukai,, pamokėles ir į Kalėdinę šventę. Visi pasitempę ir pasipuošę šurmuliavo po mokyklą.

     Prasidėjo pamokos, turbūt kitokios nei įprastos... 
     Antros pamokos metu visus mokinius aplankė labai garbingas ir visų laukiamas svečias. Taip, turbūt atspėjote - Kalėdu Senelis. Jis kiekvieną apdalino šypsena ir dovanėle. Trečios pamokos metu  netruko laukimo ir klausimo, kada prasidės šventė? Na, pagaliau...Tėveliai, draugai ir mokyklos svečiai rinkosi į pasakiško gražumo salę: nuostabi eglutė, "pusnys", besmegenis, daug snaigių, švieselių ir girliandų. Nemeluoju, salė atrodė stulbinančiai.
Iš pradžių mokytoja Aurika pakvietė Kalėdu Senelį į krėslą prie gražuolės eglutės. Tada mokyklos vadovė Daiva pasveikino visus susirinkusius ir suteikė žodį Shanakill centro direktorei Bernadett. Ji buvo sužavėta scenos papuošimu, aktyviu visų dalyvavimu, ir kiekvienai šeimai palinkėjo linksmų švenčių.
     Mokyklos mokiniai kartu su mokytojomis ruošė pasirodymus: patys mažiausieji
"angeliukai" dainavo "Kalėdų žvaigždelę" . Tikri šaunuoliai! Pirmokai visus sužavėjo dainele ir šokiu apie besmegenius.  Šventė įsilingavo. Antrokai iš "sniego tvirtovės" dainavo ir svaidė "sniego gniūžtes". Aš pasijutau lyg vaikystėje per "sniego mušius". Trečiokai vaidino pačių sukurtą vaidinimą apie Kalėdu Senelį ir jo sunkų darbą. Šaunūs aktoriukai, nuotaikingas pasirodymas ir daug saldainių. Ketvirtokai priminė Kalėdu esmę: būti kartu ir, svarbiausia, neužmiršti to parodyti.  Apsikabinome vienas kitą ir nuoširdžiai linkėjome gražių Šventų Kalėdų, laimingų Naujųjų Metų...
    Po įspūdingų pasirodymų buvo skelbiamas Kalėdinio žaisliuko puošimo konkurso laimėtojas.  Juo tapo Juliaus, Modesto ir Agnės tėtis. Vyko viktorina tėveliams. Prizu džiaugėsi Arno ir Roko mama. Nugalėtojai ir aktyviausi tėveliai gavo nuostabias dovanėles ir Kalėdu Senelio bučini arba rankos paspaudimą. Šventės pabaigoje Kalėdų Senelis neužmiršo ir mūsų svečių – būsimų mokyklos mokinių, dar mažučių, bet labai laukusių dovanėlių iš Kalėdų Senelio rankų. Visi fotografavosi.
     Netruko geros nuotaikos,sąmojo, juoko,šurmulio, šypsenų ir Kalėdinės dvasios.
     Ačiū visiems dalyvavusiems, prisidėjusiems prie šios nepakartojamos Kalėdinės šventės.

    Jurga Anderson


1 komentaras:

  1. Aš taip didžiuojuosi, pasitikiu savimi ir kupina gyvenimo, kad galiu čia pasidalyti savo liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano vyras dabar namuose sako mums, koks tuščias jis jautėsi visą laiką, kai nebuvo. Jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, įvykusių maždaug prieš 5 mėnesius, kas apie tai pagalvos. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai gavau kontaktą su gydytoju Egwali, kuris padėjo man sugrąžinti įprastą padėtį mano santuokos namuose. Aš esu viena laimingiausių moterų pasaulyje, sakyčiau, mes manėme, kad jis išvyko ir daugiau niekada negrįš namo, kol nebus užburtas meilės burtas ir viskas normalizavosi per dvi dienas. Tai iš tikrųjų buvo stebuklas „faktas, kad mano vyras grįžo namo, tai reiškia viską man ir mūsų vaikams. Aš nežinau, kaip išreikšti savo gilų dėkingumą tau, daktare. Aš primygtinai rekomenduosiu, jei jums reikia skubios pagalbos bet kurioje kerų kategorijoje, nes tai garantuota.
    El. Paštas /dregwalispellhome@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti