2015 m. sausio 27 d., antradienis

ERIKA ŽILINSKAS: ‘’DIEVINU FUTBOLĄ- JIS MAN YRA VISKAS’’

Kviečiame iš arčiau susipažinti su jaunu, veržliu vaikinu, Dubline žaidžiančiu futbolą- Erikas Žilinskas. Šis vaikinas, ne šiaip sau spardo kamuolį vakarais savo kiemo aikštelėje, Erikas priklauso lietuvių futbolo klubui Airijoje ‘’Baltic United’’, o 2014 metais buvo išrinktas geriausiu žaidėju. Jūsų dėmesiui- Erikas Žilinskas apie save ir futbolą pasakoja trumpai, aiškiai, o svarbiausia- rimtai.

  Ką tau reiškia futbolas?
 Erikas: Futbolas man reiškia viską , dievinu šią sporto šaką , tai mano didžiausias hobis, tai man jau įaugę į kraują nuo vaikystės, šis sportas  man padeda pabėgti nuo kasdienybės, pamiršti visas problemas , atsipalaiduoti. Kai esu futbolo aikštelėje, išnyksta visas pasaulis aplink, lieku tik aš, kamuolys, mano komanda ir varžovai.
Kada ir kodėl pradėjai žaisti futbolą? Ar dar užssiimi kokia kita sporto šaka?
Erikas: Pradėjau žaisti futbolą nuo tada, kai mano suėjo šeši metai , pradėjau žaisti būtent futbolą  dėl tėčio, nes tėtis taip pat buvęs futbolininkas , tai turbūt ir paskatino mane pasirinkti būtent šią sporto šaką . Daugiau neužsiimu jokia kita sporta šaka, tiesiog kai pradėjau žaisti futbolą daugiau nieko ir nekeičiau, kadangi labai patiko ši sporto šaka .
Ar į šią sporto šaką žiūri kaip į hobį ir pramogą ar kaip į profesiją?
Erikas: Pries keletą metų, į šią sporto šaką dar žiūrejau  kaip į profesiją, kadangi sportavau profesionaliai, tačiau profesonalo karjera nesusiklostė taip kaip tikėjausi, todėl šiuo metu man tai hobis ir didžiausia pramoga.
Kada ir kaip pradėjai žaisti klube BALTIC UNITED?
Erikas: Į Baltic United patekau galima sakyti gan atsitiktinai...tuo metu, mano vaikystės draugas pas mane buvo atvykęs padirbėti. Pavyko įdarbinti jį į savo darbovietę, praktiškai visą laiką praleisdavome kartu, bet to mums neužteko (šypsosi), norėjosi drauge žaisti ir futbolą. Klaipėdoje buvom baigę futbolo mokyklą, garsiai svajojome, kaip vilkėti vėl vienodus futbolo marškinėlius, tik dabar ne Lietuvoje, o Airijoje. Ir kai vienas iš mano draugo bičiulių pasakė, kad Dubline yra naujai susikūrusi perspektyvi lietuviška komanda, nedvejodami iškart paprašėme kontaktinių duomenų. Vėliau, berods už keletos dienų, jau stovėjome treniruočių aikštėje, kurioje lankausi iki šiol, jau beveik metus (šypsosi). Tikrai nesigailiu to padaręs, kolektyvas išties puikus ir draugiškas, kuriame suradau naujų gerų draugų!
Esi išrinktas geriausiu metų žaidėju, kaip manai ar įdėjai daugiau pastangų treniruočių  metu, ar tai tiesiog tavo įgimtas talentas – būti geriausiu?
Erikas: Manau įdėjau daug pastangų, tikrai stengiausi, padaryti viską, kad padėti komandai pasiekti kuo geresnių rezultatų, tačiau nenorėčiau sureikšminti tos nominacijos, mūsų visa komanda yra GERIAUSIA.Labai norėčiau padėkoti visai Baltic United šeimynai, kad išrinko mane geriausiu metų žaidėju, tikrai labai vertinu tai ir naująjį sezoną stengsiuos padėti komandai dar labiau .
Kiek laiko jau esi Airijoje? Kokie keliai tave čia atvedė?
Erikas: Airijoje gyvenu jau trejus metus , būtent Airijoje  atsiradau vėl gi- dėl futbolo. Kadangi turėjau pasiūlymų žaisti futbolą aukščiausioje Airijos lygoje, tačiau po kelių mėnesių treniruočių su Airijos futbolo klubais, jie man nepasiūlė jokio kontrakto, tiesiog siuntinėjo į žemesnes Airijos lygas, taip ir baigėsi mano profesonalo karjera, tiesiog pradėjau dirbti paprastą darbą, nes reikėjo ir užsidirbti pinigų pragyvenimui, bet nesigailiu, kad taip atsitiko, futbolo niekad nepamiršiu, visada jį žaisiu ir dievinsiu.
Ką mėgsti veikti laisvalaikiu? ( be futbolo)
Erikas: Mėgstu keliauti, mėgstu žiūrėti filmus, leisti laiką su draugais .
Koks tu esi kasdieniniame gyvenime? Kokia tavo dienos rutina?
Erikas: Esu draugiškas, bendraujantis žmogus, taip pat užsispyręs ir ambicingas, siekiantis aukštų gyvenimo tikslų. Mano dienos rutina įprasta, kaip ir visų: darbas, namai, futbolas arba tiesiog sporto salė (GYM), jeigu lieka laiko, žinoma, susitinku su draugais .
Apibūdink savo futbolo trenerį trejais žodžiais
Erikas: Linksmas, organizuotas, griežtas.


Nuotraukos- Ana Rosso Photography

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą