2015 m. kovo 4 d., trečiadienis

Donatas Montvydas- apie save ir Airiją



Jau kovo pabaigoje, Airijoje savo koncertinį turą surengs, energingasis, harizmatiškasis Donatas Montvydas. Atlikėjas, saloje koncertuos pirmą kartą. Lietuvoje į šio atikėjo koncertus renkasi daugybė žmonių, kadangi pasirodymo metu, Donatas skleidžia savo nuoširdžią energiją, jo dainos visiems gerai žinomos, o kūnas klausantis jų, pradeda šokti pats. Nepraleiskite progos puikiai praleisti laiko su tikrai nuostabiu atlikėju iš Lietuvos. Na, o mes pakalbinome Donatą, norėdami iš arčiau su juo susipažinti, kviečiame ir Jus.

 Kaip kilo mintis surengti koncetą Airijoje ?
Donatas: Koncertų pats neorganizuoju, tai sutvarko vadybininkas, tad važiuojam ten, kur mūsų
klauso ir nori girdėti bei pamatyti.
Ar pirmą kartą svečiuositės saloje?
Dontas:Taip pirmą, berods.
Lietuvoje į Jūsų koncertus plūsta minios, kaip manote ar svečioje šalyje susiriks
sausakimša salė?
Donatas: Pagal statistiką, kiek esu buvęs kitur, be abejo mažiau žmonių ateina, tai priklauso nuo
daugybės veiksnių iš esmės dabar apie tai negalvoju. Nesvarbu ar ateis 10 ar 1000
žmonių, atliksiu viską taip pat, kaip ir per kiekvieną koncertą.
 Kuo žadate nustebinti atėjusius į Jūsų pasirodymą?
Donatas: Kadangi  koncertas yra be gyvos grupės, yra sunkiau nustebinti. Nustebinsiu tuo ką esu
suformavęs savyje kaip atlikėjas ir tai stengsiusoi parodyti per muziką ir bendravimą su
publika. Fejerverkų ar sprogimų nebus, (juokiasi) bet bus mano muzika balsas ir Jūs
klausytojai.
Ar noriai fotografuojatės ir dalinate autografus po koncerto?
Donatas: Visada besąlygiškai, žiūrovas yra visada svarbiausias, nuo vaikystės buvau taip auklėtas
ir mokintas. To tikrai nepamirštu ir mielai tai darau, nepriklausomai kur ir kada aš
koncertuoju.
Kiek dienų planuojate viešėti Airijoje?
Donatas: Deja labai nedaug, tik keletą dienų.
Ar planuojate aplankyti įžimias Dublino vietas, muziejus? O gal naktinius klubus?
Donatas: Jeigu laiko atžvilgiu suspėju, tada be abejonės. Malonu atvykus į svečią šalį pamatyti jos
Kultūrą, istoriją, bet ne visada tai pavyksta,  ypač kai būna įtemptas koncertų grafikas.
 Koks Jūsų mėgstamiausias patiekalas ir gėrimas? Are esate kada ragavęs
tradicinio airiško alaus ‘’Guinness’’ar žinote koks tradicinis airių patiekalas?
Donatas: Alkoholio šiaip nevartoju, todėl apie gėrimus mažai težinau. Labai mėgstu bulves, o
mano mėgstamiausias patiekalas yra bulviniai blynai. Tikiuosi atvykęs turėsiu progos
paragauti ir sužinoti apie tradicinius airiškus patiekalus.
Ar žinote kiek Airijoje gyvena mūsų tautiečių lietuvių?
Donatas: Daug, nežinau tiklslaus skaičiaus. Nebūtų lietuvaičių, nebūtų ir man galimybės ten
nuvykti ir pakoncertuoti.
 Ar pats niekada negalvojote emigruoti iš Lietuvos?
Donatas: Žodis migracija, nieko bendro neturi man su išvykimu. Dabar labai lengva keliauti į kitas
šalis, todėl tai šiek tiek galima sakyti prarado prasmę. Iš muzikos perspektyvos nėra
skirtumo kur esi, svarbu kaip ją pateikti. Aš tik galvoju, kaip savo muziką  ‘’pritemti’’ prie
pasaulio klausytojų. Man gera ir Lietuvoje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą