2015 m. vasario 15 d., sekmadienis

Mano darbdavys pasakė man, kad šiais metais privalau pasiimti dvi paskutines birželio savaites ir pimą liepos savaitę atostogų, taip pat vieną savaitę po Kalėdų. Aš pasakiau, kad noriu važiuoti namo rugpjūtį. Ar mano dabdavys gali man sakyti, kada privalau eiti atostogų?

Atsakymas
Pagal Airijos įstatymus, darbdavys sprendžia kada jums išeiti atostogų. Jei jūsų darbdavys suteikė jums išankstinį pranešimą prieš mėnesį, jūsų darbdavys gali nuspręsti, kada jūs eisite atostogų.

Jūsų darbdavys privalo atsižvelgti į šeimynines ir asmenines aplinkybes. Jei jūsų darbdavys tą daro, nedaug galite padaryti. Tačiau jei turite vaikų, kurie yra maži, jų atostogos yra tik liepą ir rugpjūtį. Dabdavys privalo į tai atsižvelgti. Jei kiti darbuotojai gali pasirinkti atostogų laiką, o jūs ne, taip pat galite pareikšti ieškinį.

Tačiau jei dabdavys elgiasi teisingai, darbdavys gali spręsti, kada jums išeiti atostogų. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą