2014 m. gruodžio 30 d., antradienis

Prieš keletą dienų gavau laišką iš savo nekilnojamo turto agento. Jame buvo parašyta, kad jis nori pakelti mano nuomą 100 eurų

 Prieš keletą dienų gavau laišką iš savo nekilnojamo turto agento. Jame buvo parašyta, kad jis nori pakelti mano nuomą 100 eurų. Man atrodo, kad prašymas  pakelti nuomą daugiau nei 10% yra neišmintingas. Jis teigia, kad nuomos kainos pakilo atsižvelgiant į vietinę rinką. Kokį pasirinkimą turiu šioje situacijoje? Aš neišgaliu mokėti pakilusios nuomos, tai yra labai netikėta. Aš buvau geras nuomininkas, susisiekiau su nekilnojamo turto agentu tik vieną kartą, kad paprašyčiau, jog sutaisytų radiatorių mano miegamajame. Aš pats remontuoju ką sugebu. Aš nenorėčiau iš čia išsikraustyti, šis butas geras, nepaisant kelių smulkmenų. Taigi norėčiau pasiteirauti ką galiu padaryti dėl to, kad mano nuomojamo buto šeimininkas nori pakelti nuomos kainą?

Visi pastebėjo, kad nuomos kainos žymiai išaugo per paskutinius metus  ne tik Dubline, bet ir visoje šalyje. Statistikos duomenys nurodo, kad nuoma šalyje pakilo 5.2% per metus. Taigi, ką turėtumėte daryti, jei jūsų šeimininkas praneša, kad nori pakelti nuomos kainą?
Visų pirma reikėtų žinoti, kad jūsų šeimininkas gali pakelti nuomos kainą tik vieną kartą per 12 mėnesių. Bet yra išimčių. Pavyzdžiui, jei šeimininkas suremontavo visą patalpą, jis gali pakelti nuomos kainą ir du kart per 12  mėnesių.
Pagal įstatymą (2004 m. gyvenamosios vietos nuomojimo aktą) šeimininkas negali nustatyti kainos, kuri yra didesnė nei rinkos kaina. Jūs turėtumėte peržiūrėti įvairius nekilnojamo turto internetinius puslapius, skelbimus laikraščiuose ir skelbimus gyvenamosios vietos tarybos internetiniame puslapyje, kad galėtumėte palyginti kitas kainas ir nuspręsti, ar šeimininkas neužsikėlė per didelės kainos. Jei manote, kad šeimininkas nori per didelės nuomos kainos, tuomet turite keletą pasirinkimų:

  • Jūs galite derėtis su šeimininku, jei turite įrodymų, kad jo norima nuomos suma yra didesnė, jei rinkos kaina. Jei kainos pokytis yra normalus, bet jūs neišgalite mokėti daugiau, galite pasiūlyti šeimininkui, kad paskirstytų kainos išaugimą per ateinančius 2 metus, ypač, jei esate geras nuomininkas ir ilgai nuomojatės butą.

  • Pabandykite susirasti kitą būstą, kuris atitiktų jūsų finansinę situaciją.

  • Pagaliau galite kreiptis į gyvenamosios vietos nuomojimo tarybą (PRTB), kad peržiūrėtų nuomos kainas. Jūs galite tai padaryti praėjus ne daugiau nei 28 dienoms nuo nuomos kainos pakėlimo pranešimo gavimo. Kai kreipsitės dėl nuomos peržiūros, nuomos kaina nepakils iki sprendimo priėmimo datos. Bet, jei PRTB nuspręs, kad nuomos pakilimas yra priimtinas, turėsite sumokėti didesnę nuomos kainą atgaline data.
Taip pat prisiminkite, kad šeimininkas privalo jums raštu pranešti apie pasikeitusią kainą likus bent 28 dienoms iki naujos sumos įsigaliojimo. Pranešimas sms žinute, el. paštu ar žodžiu nėra skaitomas tinkamu pranešimu.

Ar turiu teisę pretenduoti į socialinį būstą būdamas ne Airijos piliečiu?
EEA piliečiai (kurios narė taip pat yra Lietuva) gali pretenduoti į socialinį būstą, jei atitinkate šiuos kriterijus:
  • Esate įdarbintas arba dirbate su patentu Airijoje.

  • Jei esate bedarbis, laikinai dėl ligos ar sužeidimo; esate bedarbis ne savo noru, bet dirbote Airijoje daugiau nei 1 metus IR esate užsiregistravęs kaip ieškantis darbo socialinės apsaugos skyriuje ir valstybinėje mokymo ir užimtumo tarnyboje (FAS).

Kas, jei mano partneris/sugyventinis/vyras/žmona yra ne EEA pilietis?
Ne EEA pilietis, kuris yra susituokęs arba sudaręs civilinę partnerystę su EEA piliečiu turi tokias pačias teises kaip ir EEA pilietis ir gali kartu su partneriu pretenduoti į socialinį būstą.

Man nepatinka mano advokatas ir norėčiau jį pakeisti kitu. Tačiau jis turi mano testamentą ir mano namo dokumentus. Ar jis privalo atiduoti visa tai be jokio užmokesčio? Kaip aš jam visa tai paaiškinsiu? Jis taip pat man sakė, kad mano testamento pakeitimas kainuos tiek pat kiek ir naujo testamento sudarymas. Ar jis gali prašyti manęs sumokėti už naują testamentą, nors aš apsigalvojau ir nebenoriu jo pakeisti? Jis jau turi paruošęs naują pakeistą testamentą.
Visų pirma dėl testamento: jūsų advokatas gali pateikti jums sąskaitą už darbą, atliktą jūsų prašymu, net jeigu paprašėte jo tokį sudaryti, o vėliau apsigalvojote.
Jūs gali pakeisti savo testamentą dviem būdais:
  • Sudarydami naują testamentą. Pasirašius naują testamentą, senasis bus laikomas negaliojančiu.

  • Sudarydami testamento papildymą. Testamento papildymas yra prierašas, kuriame testatorius paaiškina arba papildo savo valią. Testamento papildymas gali būti naudojamas, kai norite pridėti, pakeisti ar ištrinti bet kurią savo testamento dalį. Tačiau, jei norite padaryti keletą pakeitimų, rekomenduojama sudaryti naują testamentą. Testamento papildymas atkreipia dėmesį tik į tam tikrą testamento dalį, kurią norite pakeisti. Jis turėtų būti pasirašytas ir patvirtintas liudininko taip pat kaip ir testamentas.

Jums reikėtų susisiekti su naujuoju advokatu, jei norite, kad jis perimtų jūsų bylą ir paprašyti, kad jis kreiptųsi į jūsų buvusį advokatą raštu. Jūsų byla bus perduota tik tuo atveju, jei esate susimokėjęs už visas paslaugas savo buvusiam advokatui.
Jūsų advokatas turi teisę laikyti jūsų bylos kopiją, nes tokie yra advokato nuostatai. Jis gali laikyti jūsų bylą bent šešerius metus, o tada ji veikiausiai bus sunaikinta. Tačiau, jis nesunaikins jūsų namo dokumentų ar testamento.
Jei norite apskųsti jums paslaugas teikusį advokatą, tai galite padaryti raštu per Airijos teisės bendrijos nusiskundimų komitetą.


8 komentarai:

  1. Pateikite už paskolą greitas ir patogus būdas sumokėti sąskaitas ir atnaujinti savo projekto finansavimą pigiausiu 3% palūkanų norma, kad su mumis susisiekti šiandien: trustfunds804@outlook.com. Paskola reikalinga paskolos pasiūlymui, mūsų minimalus yra 1,000.00 pasirinkimas skolintis bet kokius pinigus, esu sertifikuota registracija ir kreditoriai Legit, galite su mumis susisiekti šiandien, jei jus domina. Norėdami gauti šią paskolą, susisiekite su manimi, jei norite gauti daugiau informacijos apie paskolos procesą. nes paskolų sąlygos ir paskolos suma jums bus pervestos. Man reikalingas skubus atsakymas, jei jus domina.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Fast cash offer for you today at just 2% interest rate, both long and short term cash of all amounts and currencies,

    no collateral required. We give out from a minimum range of $2000 to a maximum of $20 million.We are certified and

    your privacy is 100% safe with us Apply now for your instant approval and transfer approval process takes just

    1/2days. contact us now
    I'll advise you can contact us via email at
    Contact Us At : abdullahibrahimlender@gmail.com
    whatspp Number +918929490461
    Mr Abdullah Ibrahim

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki, mano vardas Regina Trevor ir tapau sukčiavimu padirbtų skolintojų rankose, praradau iki 1000 EUR ir taip patekau į skolas. Mano verslas žlugo ir aš neturėjau ko eiti. kol aš sutikau Johnsoną HEINZE'į, kuris man davė paskolą su mažomis palūkanomis, ir aš iškart grąžinau visus prarastus pinigus. Kaip ir aš, jūs galite gauti gerą ir saugią paskolą. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai susisiekti su šia moterimi el. Paštu freeloanservice069@gmail.com. Esu tikras, kad rasite pagalbos kaip aš. Taip pat galite susisiekti su jais el. Paštu

    Paštas; „freeloanservice069@gmail.com“

    „Whatsapp“: +4915214570317

    Ačiū......

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki, mano vardas Regina Trevor ir tapau sukčiavimu padirbtų skolintojų rankose, praradau iki 1000 EUR ir taip patekau į skolas. Mano verslas žlugo ir aš neturėjau ko eiti. kol aš sutikau Johnsoną HEINZE'į, kuris man davė paskolą su mažomis palūkanomis, ir aš iškart grąžinau visus prarastus pinigus. Kaip ir aš, jūs galite gauti gerą ir saugią paskolą. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai susisiekti su šia moterimi el. Paštu freeloanservice069@gmail.com. Esu tikras, kad rasite pagalbos kaip aš. Taip pat galite susisiekti su jais el. Paštu

    Paštas; „freeloanservice069@gmail.com“

    „Whatsapp“: +4915214570317

    Ačiū......

    AtsakytiPanaikinti
  5. 100 000 CZK paskola - 5 000 000 CZK Sveiki, esu sąžiningas privatus skolintojas, siūlantis greitas paskolas per 24 valandas. Taip? Ar jums reikia paskolos? Siūlau lengvąsias asmenines paskolas, komercines / komercines paskolas, studentų paskolas, automobilių paskolas, įrangos nuomą / finansavimą, pereinamąsias paskolas, skolų konsolidavimą, skolų panaikinimą / valdymą, namų ir kalėdines paskolas, obligacijas ir kt. Mano paskolos trukmė paprastai yra minimali . 1 metai ir daugiausia 30 metų visoms fizinių ir juridinių asmenų kategorijoms, įmonėms, mažosioms ir vidutinėms bei didelėms įmonėms ir kt. Lankstus, patikimas ir patogus tiesioginių paskolų finansavimas su maža 2% palūkanų norma per metus. Tačiau sąlygos galioja. Jei jus domina pirmiau minėti pasiūlymai, leiskite man padėti jums patikimai patyrus šiandien! Susisiekite su manimi el. Paštu: marekpeik57@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš taip didžiuojuosi, pasitikiu savimi ir kupina gyvenimo, kad galiu čia pasidalyti savo liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano vyras dabar namuose sako mums, koks tuščias jis jautėsi visą laiką, kai nebuvo. Jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, įvykusių maždaug prieš 5 mėnesius, kas apie tai pagalvos. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai gavau kontaktą su gydytoju Egwali, kuris padėjo man sugrąžinti įprastą padėtį mano santuokos namuose. Aš esu viena laimingiausių moterų pasaulyje, sakyčiau, mes manėme, kad jis išvyko ir daugiau niekada negrįš namo, kol nebus užburtas meilės burtas ir viskas normalizavosi per dvi dienas. Tai iš tikrųjų buvo stebuklas „faktas, kad mano vyras grįžo namo, tai reiškia viską man ir mūsų vaikams. Aš nežinau, kaip išreikšti savo gilų dėkingumą tau, daktare. Aš primygtinai rekomenduosiu, jei jums reikia skubios pagalbos bet kurioje kerų kategorijoje, nes tai garantuota.
    El. Paštas /dregwalispellhome@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  7. Gaukite paskolą nemokėdami notaro mokesčių.

    Asmenys, prekybininkai ir kiti, mano paskolos pasiūlymai nemokant notaro mokesčių jus mobilizuoja.
    Mes palaikome jus šiuo precedento neturinčiu laikotarpiu naudodamiesi daugybe išskirtinių finansinės paramos sprendimų nuo 1500 eurų iki 6 000 000 eurų su 3% metine palūkanų norma ir iš karto.
    Parašykite mums kuo greičiau, kad galėtumėte naudotis mūsų paslaugomis.
    Sužinokite apie mūsų paskolos pasiūlymą atsiųsdami mums žinutę šiuo el. pašto adresu:

    paštas: rapidefinanceit@gmail.com

    Dėkoju.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Patikimas ir greitas paskolos pasiūlymas


    Mes siūlome finansinę pagalbą visiems žmonėms ir įmonėms, kuriems sunku gauti paskolą iš savo
    Bankai.
    Veikiame keliose srityse (asmeninė paskola, hipoteka, paskola projektui pradėti, paskola verslui plėsti)
    Siūlome nuo 3000 € iki 4 000 000 € su tarifu, kuris svyruoja nuo 2 iki 4%
    PS: Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis tik el. paštu: worldfinance449@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti