2014 m. lapkričio 22 d., šeštadienis

12 populiariausių sapnų ir jų reikšmės

Sapnai – tai lyg pasąmonės laiškai, kuriuos neretai būna sunku iššifruoti. Visų laikų filosofai sapnams teikė didelę reikšmę, žavėjosi jais, tačiau kiti tyrėjai mano, kad sapnai neturi jokios svarbios funkcijos žmonių gyvenime. Treti mano, kad sapnai gali padėti atskleisti slaptą asmenybės dalį, papasakoti apie svarbius dalykus. Pastebėta, kad dažniausiai žmonės sapnuoja labai panašius sapnus. Ką reiškia visame pasaulyje populiarūs sapnai, skaitykite toliau.

Sapnuoti, kad krentama. Šis sapnas – tai įspėjamasis ženklas, kad gyvenime kažkas vyksta ne taip, kaip turėtų. Galbūt žmogus susiduria su finansų, santykių, verslo ir kitomis problemomis. Šis sapno scenarijus dažnai aplanko žmones, kenčiančius nuo depresijos.
Sapnuoti, kad ištinka mirtis arba liga. Tokie sapnai aplanko emociškai sutrikusius žmones, taip pat tuos, kurie labai bijo, kad juos kas nors sužeis, nuvils. Kažkuri asmenybės dalis tarsi yra mirusi ar serganti. Sapnas įspėja, kad reikėtų paleisti tai, kas labiausiai kankina ir išmokti gyventi toliau.
Sapnuoti apsinuoginusį kūną arba seksą. Šie gana dažnai pasitaikantys sapnai liudija apie susijaudinimą ir nerimą. Taip pat gali reikšti intymių santykių arba sekso troškimą. Neįtikėtina, bet taip pat šie sapnai simbolizuoja asmenybės augimą. Jie neretai aplanko, gavus paaukštinimą, pabaigus svarbų projektą ir t. t.
Sapnuoti, kad gyvenimo partneris išduoda, apgauna. Šie sapnai verčia suabejoti partnerio ištikimybe, nebent tam yra reali priežastis. Sapnai apie neištikimybę paprastai aplanko tuos žmones, kurie praleidžia ne daug laiko su mylimaisiais, mažai dalyvauja jų gyvenime.
Sapnuoti, kad pakliūnama į spąstus arba pasiklystama. Ko gero, tai – vienas dažniausių košmarų. Žmogus sapne atsiduria nepaprastai ankštoje vietoje, iš kurios negali išeiti, todėl kyla panika. Šis nakties reginys paprastai reiškia, kad gyvenime žmogus nesugeba padaryti teisingų sprendimų arba nesėkmingas jo pastangas išsikapstyti iš nesėkmių liūno.
Sapnuoti, kad iškrenta dantys. Šis pasąmonės reginys neturi nieko bendra su burnos ir dantų sveikata ir higiena. Dažniausiai jis reiškia, kad žmogus realiame pasaulyje pasakė kažką, ko neturėjo sakyti. Kai kurie sapnų žinovai aiškina, kad dantų praradimas įkūnija baimę pasenti ir būti nepatraukliam.
Sapnuoti, kad skrendama. Tikriausiai daugelis galėtų prisipažinti, kad nėra malonesnio sapno negu tas, kuriame skrendama lyg paukščiai. Daugelis mano, kad šis sapnas reiškia, kad žmogus šiuo metu yra laimingas ir atsipalaidavęs. Tačiau iš tiesų jis įspėja, kad reikia paleisti kažkokias kamuojančias problemas ir pasirengti pokyčiams ir gyvenimo permainoms.
Sapnuoti, kad kažkas persekioja, vejasi iš paskos. Sapnas, kuriame žmogus jaučiasi persekiojamas labai šiurpus, nors iš tikrųjų jis reiškia teigiamus dalykus gyvenime. Kai sapne kas nors vejasi, reiškia, kad gyvenime yra kažkokių situacijų, kurių dėl vienokių ar kitokių priežasčių vengiama. Pasąmonės reginys tarsi nori pasakyti: laikas sustoti, įvertinti ir bent pabandyti išspręsti problemą, pataisyti nemalonią situaciją.
Sapnuoti, kad nespėjama į lėktuvą, autobusą, traukinį ar į kitą viešojo transporto priemonę. Tikriausiai nėra nė vieno žmogaus, kuris sapne nebūtų jautęsis beviltiškai, nes praleido svarbų susitikimą, dideles galimybes. Panaši ir šio sapno perduodama žinia. Šis sapnas dažniausiai aplanko tada, kai dedama daug pastangų dideliems tikslams pasiekti.

Sapnuoti gyvūnus. Žmogaus pasąmonė yra stipriai susijusi su gyvūnija ir kova už išlikimą. Jeigu sapne vejasi plėšrus grobuonis, tai gali reikšti, kad žmogus turi užgniaužtų jausmų (baimė, agresija). Sapnas nepasikartos, kai jis išmoks suvaldyti savo emocijas, pradės gyventi ramiau.

Sapnuoti kūdikius. Kartais tai gali reikšti, kad žmogus giliai širdyje nori susilaukti vaikų. Tačiau kitu atveju šie sapnai aplanko, kai asmuo yra labai pažeidžiamas, jaučia didelį ir dažniausiai nepatenkinamą meilės poreikį. Taip pat šis sapnas gali reikšti naują ko nors pradžią.

2 komentarai:

  1. Kaip aš sugebėjau išsaugoti savo santuoką. Esu vedęs ir 35 metų amžiaus esu iš Briuselio. Aš vedęs 8 metus su savo vyru Kennedy, turime 2 vaikus. Mano santuoka su vyru visada buvo nuostabi, kol trečioji šalis nepateko į niekur. Viskas prasidėjo nuo tada, kai aš pradėjau stebėti artumą tarp Kennedy ir jo vadinamojo sekretoriaus. Aš net kreipiausi į jį dėl sekretoriaus ir jis sako, kad jie tik draugai. Aš žinojau, kad visa tai buvo melas tą dieną, kai pamačiau jo sekretoriaus telefoną meilės žinutėmis, su juo susidūriau, iškart jis įsiplieskė ir paklausė manęs, kokia teisė man teko nusiteikti jo telefonui, pasakiau jam, kad ketinu pranešti jam ir jo įmonės vadovo sekretoriui, iškart jis man atšovė išgirdęs ir pradėjo mane mušti, mūsų vaikai net pradėjo verkti. Nepaisant jo požiūrio, aš vis dar buvau su juo, jis nustodavo miegoti namuose kartais, net kai išsikraustydavo iš namų ir pradėjo eiti pas savo sekretorių, jis mane palikdavo su mūsų vaikais. Aš buvau iki ašarų, neturėjau į ką bėgti, nes viskas, ko norėjau, buvo mano vyro sugrįžimas namo, kol sutikau gydytoją Ajayi. Jis papasakojo mano problemų priežastį dėl to, kad mano vyrui buvo blogai pasakyta, kad tai jo akys nebuvo aiškios. Jis man pasakė, kad ketina ištarti burtus, o mano vyras grįš pas mane ir jis man pasakė, ką darysiu. Aš didžiuojuosi sakydamas, kad nepraėjo septynios dienos, kai mano vyras grįžo namo elgedamasis ir būdamas blaivus, mano šeima vėl kartu. Ačiū dr. Ajayi, galite susisiekti su juo naudodami „Viber“ ar „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Draugai, čia yra vienas asmuo, aš žinau, kad jūs galite apčiuopiamai aptarti privačią diskusiją ir iš naujo apgyvendinti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visuomet patikimas daktaras Egwali, burtininkas, kuris savo kerais pakeitė daugelio šiandien pažįstamų žmonių gyvenimą. Jūs tiesiog vadinate tai meilės užkeikimu, karjeros siekimu, sveikatos problemomis, kad ir kaip būtų, apsivalymu, kurį jis turi laiku, kad jus neabejotų. Mano atvejis buvo gana negražus prieš susitikimą su juo, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti per bet kurią iš šių laikmenų
    „WhatsApp / Viber“ +2348122948392
    Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    Surenkite su juo privačią sesiją ir vėl būkite laimingi.
    Viskas kas geriausia !!

    AtsakytiPanaikinti