2015 m. gruodžio 15 d., antradienis

Kai mes dainuojam-mūsų pasauly viskas gerai,Kai mes dainuojam-aitvarai pakyla.



Į svarbią svarbią tylą,kyla mūsų svajonės ir aitvarai...

Tokiais dainos „Sparnai“ žodžiais prasidėjo gražus ir šiltas, prieškalėdinis renginys airijos lietuviams.Prisirinko pilna „Carlton“ viešbučio salė ir
didelių ir mažų, pasiklausyti skambių lietuviškų dainų, pasižiūrėti šokių ir smagiai praleisti vėjuotą ir lietingą, Airijoje, popietę.Savo pasirodymais susirinkusius džiugino grupė „Andu“, vaikų muzikinė grupė „Baltieji perliukai“grupės vadovė Inga Paškevičienė. Užburiančius šokius demonstravo Elonos šokių studijos „Step by step“ merginų kolektyvas bei „Rokoko“jaunosios kartos šokėjėlės, vadovė Elona Šemetienė. Teatralizuotą pasirodymą surengė
pirmasis lietuviškasis teatras Airijoje „Alternatyva alternatyvai“kuriam vadovauja Laima Prokofjevienė ,na o Airijos lietuvių folkloro ansamblis „Dobilas“su vadove Rita Kundrotaitė  priminė susirinkusiems apie advento reikšmę, mokė šokti senuosius lietuvių liaudies šokius. Savo lakštingalų balsais ausis maitino moksleivės Emilija Slankauskaitė ir Meida Stonkutė.
Šventės organizatoriai džiaugėsi, kad renginį aplankė svarbūs svečiai iš Lietuvos tai seimo nariai Kęstas
Komskis, Petras Gražulis, Vytautas Kamblevičius, verslininkai , visuomenės veikėjai  Andrius Šedžius,  Jonas Gumbelevičius ir kiti.
Tiesa, buvo ir liūdnesnių akimirkų,po  renginio vedėjo Audriaus Gelčio žodžių „ Visi mes turime svajonių.Vieni svajojame apie naujus automobilius,didelius namus,aukštas pareigas ar egzotines keliones.Visų mūsų svajonės skiriasi,bet visi turime vilčių,kad kada nors jos tikrai išsipildys...Kad ir kaip bebūtų gaila tarp mūsų yra tokių žmonių,kurių svajonės dažnam drąsko širdį,o skaudžiausia,kai tos svajonės skamba iš pačių
mažiausių sergančių vaikų lūpų.Šiandien prie vienos svajonės galime prisiliesti visi kartu,Tai mažas berniukas,vardu Giedrius su didžiule svajone pasveikti.Giedriukui reikalinga Delfinų terapija,kurios dėka jis jaustųsi geriau ir galbūt pradėtų vaikščioti.Todel nelikime abejingi ir padekime mažajam svajotojui išpildyti jam labai svarbią ir reikalingą svajonę, pradėti vaikščioti“. Giedriukui tą vakarą buvo paaukota  518 eurų suma.
Visi, kas apsilankė renginyje liko patenkinti, turėdami galimybę pabėgti nuo kasdeininės rutinos,įsiamžinti  su seimo nariais,išbandyti laimę labai sėkmingoje loterijoje, kuriai prizus įsteigė šventės rėmėjai frakcija „Tvarka ir teisingumas“,“ Log house“, „Pritsky“ ir kiti. Vaikučiai džiaugėsi išpieštais veideliais ir skaniais ledinukais kuriuos vaikams dovanojo „Compensa life incuranse“.
Renginio organizatoriai šia šventę parodė pavyzdį jog galima surengti lietuviams ir visiškai nemokamų švenčių, pakanka tik geros komandos, noro, užsispyrimo bei  lašelio pastangų ir tuomet neįmanomi dalykai tampa įmanomais.



Teksto autorius     Audrius Gelčys.

1 komentaras:

  1. mielai dalinuosi savo liudijimais šiandien su pasauliu. Aš niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, bet esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti