2015 m. rugpjūčio 25 d., antradienis

Žolinės Mulingare



Šokiai po atviru dangumi, pasakiški kibinai, kažkur buvęs ir išgaravęs šampanas, apie kurį sužinome jau tik iš legendų. Tokie paslaptingi ir mįslingi buvo lietuvių šventės vingiai praėjusį šeštadienį, rugpjūčio 15 d., kai pretekstu susirinkti tapo Žolinės. Turbūt nesuklysiu spėdama, kad ne vienam iš mūsų tai buvo pirma pažintis su šia nebūtinai religine, baltiška vasaros išėjimo, gėrybių meto pradžios švente.
Nutarėm kad ir be didelio preteksto, pasinaudoti geru oru. Ir tikrai, oras mus lepino, nors daug ir nežadėjo. Gera pabūti gamtoje, gera pabūti gimtakalbėje aplinkoje, matyti ir ragauti tai, kas pažįstama, fone skambant lietuviškoms dainoms.
Vaikai simboliškai ėjo rinkti žolynų ir, deivės Lados ir vaidilutės padedami, kūrė Žolinės puokštę – iš violetinių purslų, kai piktžolės virto gražuolėmis. Iš likusių žolelių pinti žolių paveikslėliai.
Na bet ir be gilių tradicijų buvo kas veikti. Sporto ekspertų sukurtos rungtys išbandė ne vieno žaidusio jėgas. Laimėtojų medaliai gal buvo ir nedideli, bet užtat „auksiniai“. Ne veltui tiek stengtasi! Veikė muilo burbulų gigantų fabrikas, tapybos ant veidų kampelis.
Viešėjo „Robertos muiliukai“ iš Atlonės, veidų tapytoja, ribotos serijos kibinai, rūkytos mėsos gaminiai iš Dublino. Kaip rodo sėkminga prekyba šventės metu, reikia lietuviui gardžiai paskrudinto šašlyko, reikia karšto burnoje tirpstančio kibino, reikia to parūkyto kumpelio, dešrikės, vėdarų.
Na o toliau linksmybės nesibaigia. Rudens sezoną pradėsime sirgdami už Lietuvos krepšininkus čempionate; ramesni gal susidomės besikuriančiu Knygų klubu. Spalio mėnesį planuojamas labdaros renginys-dailės pamoka vaikams, apie Heloviną – vaiduokliukų diskoteka, poezijos vakaras. Na ir žinoma Kalėdos. Nepraleiskite progos, sekite naujienas (geriausia Feisbuke) ir prisijunkite. Tai tokie mes tie Mulingaro lietuviai.

    Indra Karklas
    Andyphoto Graphylt nuotraukos

1 komentaras:

  1. Sveiki visi, labai džiaugiuosi galėdamas dalintis savo liudijimu, kad visi žinotų, jog jūsų santykių / vedybų problemos yra išspręstos, kai susisieksite su DR ODION, kuris ką tik padėjo man savo galingais kerais atkurti mano sugedusius namus. Aš taip ilgai buvau piktnaudžiaujančioje santuokoje ir patyriau visišką atstūmimą ir neapykantą iš savo žmonos, kuri mane mylėjo. Ji virto baisia ​​monstru ir visada kovoja su manimi. ji mane atvirai apgaudinėja ir nesigaili. ji norėjo manęs iš savo gyvenimo. ji net mane apleido ir išsikraustė gyventi pas vieną iš daugybės jo vaikino. Aš išgyvenau pragarą, nes turėjau rūpintis savimi ir vaikais vienas. Negalėjau leisti, kad mano santuoka nutrūktų, nes aš ją tikrai myliu, bet nežinojau, ką daryti, kad žmona būtų namo. Susidūriau su internetu parašyta žinute ir pamačiau įrašą, kuriame kažkas pasidalijo liudijimu apie panašią problemą, kurią išsprendė DR ODION, todėl nusprendžiau išbandyti ją nedaug, ar žinojau, kad jis tik atsakymas į tai, ko man reikia. susisiekė su juo elektroniniu paštu (drodion60@yandex.com). Aš gavau iš jo atsakymą, kuriame pasakė, ką turiu padaryti, ir tuojau pat laikiausi. Mano žmona beveik iškart paskambino ir maldavo grįžti namo. Grįžusi pastebėjau momentinius jos charakterio pokyčius. Ji pasikeitė į mane mylėjusią ir globojančią moterį. Šiandien mes vėl džiaugiamės. Visa tai dėka DR ODION, kuris išgelbėjo mano santuoką. Noriu, kad kiekvienas, norintis santykių / santuokos, padėtų su juo susisiekti ir žinau, kad jis vėl gali padaryti savo stebuklus jūsų gyvenime. susisiekite su juo per savo el. pašto adresą (drodion60@yandex.com) arba galite „whatsApp“ jį telefonu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti