2015 m. rugsėjo 7 d., pirmadienis

Lietuvių pergalės Airijoje



2015 metų rugpjūčio 22-23 dienomis, Clonakilty mieste vyko didžiausias Airijoje Crossfit turnyras. Į šį turnyrą buvo pakviesti dvidešimt geriausių Crossfit dalyvių iš Airijos ir Šiaurinės Airijos.
Šiame turnyre smagu buvo matyti ir lietuvių dalyvius: Arminą Balevičių iš Mallow ir Gediminą S. iš Portlaoise.  Varžybos vyko ,,Guerilla Fitness‘‘ Crossfit klube. Šios varžybos sukvietė daug žiūrovų ir palaikymo komandų. Dvi dienas klubas gaudė nuo muzikos ir sirgalių garsų. Įspūdingai pasirodė praeitų metų šeštos vietos nugalėtojas ir perspektyviausio dalyvio apdovanojimą gavęs Arminas Balevičius. Antrąją turnyro dieną nepalikęs jokių galimybių konkurentams,  jis tapo  absoliučiu Airijos Crossfit čempionu.  Gediminas S. pradedančiųjų grupėje laimėjo trečią vietą. Su kuo mes juos ir sveikinam.Smagu, kad lietuviai turi jėgų, noro ir galimybes garsinti Lietuvos vardą.

Daiva (palaikymo komanda)

1 komentaras:

  1. Sveiki visi, labai džiaugiuosi galėdamas dalintis savo liudijimu, kad visi žinotų, jog jūsų santykių / vedybų problemos yra išspręstos, kai susisieksite su DR ODION, kuris ką tik padėjo man savo galingais kerais atkurti mano sugedusius namus. Aš taip ilgai buvau piktnaudžiaujančioje santuokoje ir patyriau visišką atstūmimą ir neapykantą iš savo žmonos, kuri mane mylėjo. Ji virto baisia ​​monstru ir visada kovoja su manimi. ji mane atvirai apgaudinėja ir nesigaili. ji norėjo manęs iš savo gyvenimo. ji net mane apleido ir išsikraustė gyventi pas vieną iš daugybės jo vaikino. Aš išgyvenau pragarą, nes turėjau rūpintis savimi ir vaikais vienas. Negalėjau leisti, kad mano santuoka nutrūktų, nes aš ją tikrai myliu, bet nežinojau, ką daryti, kad žmona būtų namo. Susidūriau su internetu parašyta žinute ir pamačiau įrašą, kuriame kažkas pasidalijo liudijimu apie panašią problemą, kurią išsprendė DR ODION, todėl nusprendžiau išbandyti ją nedaug, ar žinojau, kad jis tik atsakymas į tai, ko man reikia. susisiekė su juo elektroniniu paštu (drodion60@yandex.com). Aš gavau iš jo atsakymą, kuriame pasakė, ką turiu padaryti, ir tuojau pat laikiausi. Mano žmona beveik iškart paskambino ir maldavo grįžti namo. Grįžusi pastebėjau momentinius jos charakterio pokyčius. Ji pasikeitė į mane mylėjusią ir globojančią moterį. Šiandien mes vėl džiaugiamės. Visa tai dėka DR ODION, kuris išgelbėjo mano santuoką. Noriu, kad kiekvienas, norintis santykių / santuokos, padėtų su juo susisiekti ir žinau, kad jis vėl gali padaryti savo stebuklus jūsų gyvenime. susisiekite su juo per savo el. pašto adresą (drodion60@yandex.com) arba galite „whatsApp“ jį telefonu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti