2014 m. gegužės 5 d., pirmadienis

Kaip šv. Velykas šventė Korko lietuviai


Saulėtą šv. Velykų popietę Fitzgeraldo parke švęsti šv. Velykų susirinko Korke gyvenantys lietuviai.
Šventės dalyviai atsinešė savo margintų kiaušinių parodai, o šventės vedėja papasakojo pasaką, kodėl žmonės pradėjo kiaušinius marginti.
Visi smagiai leido laiką dalyvaudami įvairiose estafetėse, žaidimuose ir rungtynėse. Rungtyniavo tiek vaikai, tiek suaugusieji. Vaikai stengėsi išpūsti kuo didesnį balioną, važiavo smagiu balionų traukiniu, linksmai krypavo kaip ančiukai. O suaugusieji stengėsi išsiaiškinti, kurie jų greičiausi ir kurie stipriausi, nešdami kiaušinį šaukšte ir traukdami virvę. Po rungtynių vaikų laukė staigmena – Velykų kiškių išbarstyti šokoladiniai kiaušiniai.
Vaikams linksmiausia šventės dalis buvo margučių ridenimas. Žibantys, raudoni, mėlyni, geltoni, oranžiniai margučiai nuostabiai mirgėjo žalioje pievoje. Vaikams ridenant kiaušinius paridenti juos susigundė ir tėveliai. Šventės pabaigoje norintieji šokinėjo lyg zuikučiai per supamą virvę.
Buvo džiugu matyti visus kartu švęsti Velykų susirinkusius lietuvaičius. Dėkojama organizatoriams ir dalyviams už dar vieną margą šventę, Daivai Girdenytei – už nuotraukose įamžintas šventės akimirkas.
Parengė Inga Girdenytė

Nuotraukos Daivos Girdenytės

6 komentarai:

  1. Tai buvo didelis garbės susitikimas, kai dr. Egwali išgydė ir padėjo atkurti mano iširusias santuokas, kurios žlugimo riba buvo vien dėl to, kad po daugelio metų buvimo kartu nesugebėjau susilaukti vaiko, aš taip pat jaučiausi blogai, nes tada vieną dieną jis nusprendė eiti savo keliu, kuris iš tikrųjų mane sužlugdė, o tai labai nepanašus į jį. Aš susisiekiau su dr. Egwali rašybos namais dėl visko, kas dabar pasikeitė, nes mes vėl kartu ir laukiamės pirmojo vaiko. Labai džiaugiuosi, kad sutinku jus, pone. Jūsų taip pat nėra išimtis. Susisiekite su juo šiandien dėl visų su vedybomis ir sveikata susijusių klausimų ir džiaugsitės, kad tai padarėte .. Tai yra jo išsami informacija. El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai buvo puikus garbės susitikimas, kai dr. Egwali išgydė ir padėjo atkurti mano iširusias santuokas, kurios žlugimo riba buvo vien dėl to, kad po daugelio metų buvimo kartu nesugebėjau susilaukti vaiko, aš taip pat jaučiausi blogai, nes tada vieną dieną jis nusprendė eiti savo keliu, kuris iš tikrųjų mane sužlugdė, o tai labai nepanašus į jį. Aš susisiekiau su dr. Egwali burtų namais dėl visko, kas dabar pasikeitė, nes mes vėl kartu ir laukiamės pirmojo vaiko. Labai džiaugiuosi, kad susipažinau su jumis, pone. Jūsų taip pat nėra išimtis. Susisiekite su juo šiandien dėl visų jūsų vedybinių ir sveikatos problemų, ir jūs džiaugsitės, kad tai padarėte .. Tai yra jo detalės
    El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  3. Niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Aš esu registruota slaugytoja, mano 5 metų santuoka iširo, mano vyras mane paliko, o mūsų vaikai išėjo iš namų, o kiti dalykai, kuriuos girdėjau, girdėjau, kad jis matė mergaitę, kurią iš visų jėgų stengiausi parvežti namo, maldavau, nors to nepadariau Nieko blogo nepadariau, kad viskas veiktų, bet jis visiškai atsisakė kalbėti, keistai elgėsi su manimi ir net nepaisė vaikų. Buvau nusivylusi ir turėjau kreiptis pagalbos, kol pamačiau daktaro Egwali dvasinių namų bylą. Jis patikino, kad bus patenkintas ir kad viskas bus gerai per kelias dienas, bet aš buvau tikrai skeptiškas. Pagaliau vėl susisiekiau su juo, mes kartu išgyvenome procesą ir nustebome, kad burtas suveikė ir mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Dr. Egwali, jis iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, kreipkitės į magą dr. Egwali dėl ilgalaikio gydymo.
    El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  4. Daugelis žmonių patiria skausmą santykiuose, sunku atsisakyti tikros meilės, kartais mes apsimetame, kad mums viskas gerai, bet ne. Siekdami mylimo žmogaus, mes taip pat stengiamės atgauti džiaugsmą ir laimę. Daktaras Egwali yra čia, kad padėtų sulaužytoms širdims, nes jis savo galingais meilės kerais gali ir gali atgauti buvusius jūsų mylėtojus, partnerius, žmoną ir vyrą, nes esu gyvas liudininkas. Kuo greičiau susisiekite su juo „WhatsApp“ telefonu +2348122948392 arba atsiųskite jam el. Laišką. El. Paštas /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki, vaikinai! Tai priklauso tik nuo šio nuostabaus burtų kolekcionieriaus, kuris yra vertas mėgdžiojimo, taip pat mano geriausia draugė Katherine .. Aš esu Donna Burkley. Aš gyvenu Kalifornijos San Francisko įlankoje, mano emocinis gyvenimas geriau pasikeitė nuo intervencijos „Egwali“, kurį pateikė mano brangus draugas tuo metu, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai. Patikėkite, aš netikėjau dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe būrėjų ir svetainių, kad visi sugrąžintum savo žavų, lengvai į akis žvelgiantį vyrą, neabejotinai turėdamas omenyje, kad turėjo būti patikima vieta , tada kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu, o po užtarimo su gydytoju poilsis buvo visiškai kitokia patirtis ir visiškai naujas meilės krepšys man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir gyvename gražiai, dabar galiu save vadinti tikru tikinčiu vaikinu, kuris kada nors galėtų įsivaizduoti, kad jis vis dar grįš, dar kartą ačiū jums. Dar daugiau malonės alkūnėms. Nesidrovėkite dėl to ir jūs išimtis..tai jo kontaktai. WhatsApp: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mes su savo vaikinu taip mylėjome vienas kitą, kad mūsų santykiai buvo išties nuostabūs ir sužinojome, kad niekada negalėsime vienas be kito. Nors aš jį labai mylėjau, niekada nežinojau, kad jis atsibodo nuo santykių ir domėjosi mano geriausiu draugu. Jis išsiskyrė su manimi ir aš buvau nuniokotas, prieš kiekvieną naktį eidamas miegoti sušukau akis, mano gyvenimas ir svajonės buvo sužlugdytos, kol susisiekiau su senu savo draugu, kuris tada supažindino mane su daktaro Egwali magiškuoju burtu. Daktaras Egwali davė man nurodymus, ką daryti, aš griežtai laikiausi jos ir pasakiau, kad mano vaikinas grįš pas mane elgetaudamas per 24 valandas. Mano draugas atėjo pas mane maldaudamas ir verkdamas ant kelių, ir aš jį priėmiau atgal. Ačiū dr Egwali už jūsų nuostabius darbus. Jei turite panašių ar blogesnių problemų, susisiekite su Juo el. Paštu: (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „WhatsApp“: +2348122948392 ir niekada nesigailėsite su juo susitikę.

    AtsakytiPanaikinti